Rutiner.


Foto kirstiecat

Rutiner. Det låter så himla tråkigt.
Hur som helst måste jag nog skaffa mig ett par stycken, annars hinner jag inte med allt jag vill och behöver göra: plugga, laga mat, blogga, göra smycken, plugga lite till, städa etc.
Det är så lätt att halva dagen försvinner för att jag slöläser bloggar, så sånt får jag dra ned på.

Idag har jag varit duktig, dock! Har städat mitt rum och torkat rent med rengöringsmedel som luktar jul. Måste faktiskt (även om det tar emot) erkänna att det har sina fördelar att ha lite ordning..

Nu: kaffe
Sen: matematik (har visst prov snart, oj)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu är det så att jag har en liten frågelåda, så det är bara att slänga in några frågor till mig i mitt senaste inlägg om du har tid! :D

2008-11-03 @ 18:59:55
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Vad glad jag blir, tack o tack! ;D Får se om jag lyckas vinna några biljetter. Hade ju varit skojjs men får la se ;D



kram kram

2008-11-03 @ 19:34:30
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0