Hej


France Gall

Nu ska jag minsann försöka mig på att blogga.

En presentation vore kanske på sin plats!
Jag heter Sofia och bor i en småstad utanför Göteborg. Göteborg är den finaste stad jag vet. Både min musik- och klädstil är ganska schizofren skulle man kunna säga. Jag lyssnar på det mesta mellan trallpop och tung metall och älskar både tjusiga femtiotalsklänningar med rosetter och söndertrashade jeans och lack.
I alla fall. Om dagarna går jag i skolan. Läser första året naturkunskap. I framtiden vill jag kanske bli dietist för det finns så himla mycket missförstånd och lögner när det gäller mat.

Mina ögon är alltid blodsprängda och det mesta på mig är snett, skevt, men det är sån jag är. Hoppas ni tycker om mig ändå!

Jag tycker om att laga mat äta mat dricka kaffe (sömn är bara ett substitut för koffein..) pussas färga håret höstlöv lockar nyckelben katter och mycket mer såklart. Så jag antar att det är sånt som min blogg kommer att handla om.

Just ja. Jag har en liten bloggshop också där jag säljer smycken som jag har bakat ihop själv och lite annat! Kolla in vettja.

Puss /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0